miscarea de weekend…

8 dec.

in sfarsit luni… a fost acel weekend din luna in care responsabilitatea de parinte imi revine in proportie de 80 spre 90 la suta… nu ca ar fi ceva rau in asta dar, avand in vedere ca mos nicolae i-a adus piticii in afara de cadouri, si niste insomnii in miez de noapte… asa de vreo 2-3 ore…
dar sa nu ma mai plang atat…
vineri cei mai buni prieteni ai mei, au avut inspiratia sa ma convoace la o partida de miscare…
ceea ce este foarte bine, mai ales ca nu mai alergasem dupa minge de ceva timp… cam de un an…
toata ziua m-am pregatit sufleteste mai ales ca stiam ca fizic in 10 minute voi epuiza toatele resursele, dar sa luam lucrurile in oridinea cronologica…
ajung la ora stabilita, locatia stabilita, si aflu ca echipa noastra are si doua rezerve, foarte bine in contextul mai sus expus… primul meci incep ca rezerva, mai mult timp sa ma incalzesc… nu cumva sa repet prostia de acum ceva timp cand mi-am rupt genunchiul…
echipa e omogena… primul meci… prima victorie… incepe al adoilea meci… eu titular… si incepe distractia…
la prima demarcare a mea, realizez ca ma misca ca un sifonier in timpul unui cutremur… dar nu conteaza jucam din plasament… asta pana prima pasa se indreapta spre mine… aici lucrurile se complica… deoarece un adversar facea marcaj strans, nu receptionez pasa, si printr-o miscare care sa dorit a fi de felina, dar a semanat cu dansul lui baloo din cartea junglei, las mingea sa treaca in idea de o prinde „pe viteza”… odata imi iesea miscarea asta… dar aveam vreo 25 de kg mai putin… in fine… ma lansez eu in urmarirea balonului dar realizez ca este pierdut si incerc sa opresc brusc inertia celor o suta si ceva de kilograme urnite prin miscarea mai sus mentionata si… cum sa va spun eu… a-ti vazut un 747 la aterizare? frumos pune rotile jos… lin… cam asa m-am aterizat si eu… cu ceva pagube la nivelul pielii membrelor inferioare… nimic grav…
m-am ridicat ai am continuat onorabil echipa reusind mai multe victorii si datorita rezervelor…
dar ce mi-a placut cel mai mult in acest weekend a fost ca am visat numerele… 1826, 742, 79, 91210… ultimile doua nu le-am mai retinut pt ca mi-am dat seama ca nu sunt de la loto… nu am castigat nici saptamana asta… cine stie poate daca o sa joc o sa am vreo seansa…

Lasă un comentariu