nostradamus…

5 Dec

gata… m-am convins, e de domeniul evidentului… suntem capabili…
de fapt nu stiu de ce generalizez… deci rectific…
am ajuns sa fiu capabil, cumva inconstient, de ce o sa se intample…
aseara, la o ora cand vara inca e lumina afara… sa fi fost cam zece… am inceput sa-l vad pe ene, mosu… detaliu care m-a determinat sa vizitez lumea viselor, lucru care l-am si facut… toate bune si frumoase…
doar ca… a fost odata ca niciodata caci daca nu ar fi fost nu s-ar povesti… pe la miezulnoptii, trecute de fix, batranul ben a apelat la iesela…din nou… as putea sa ii spun ieseala matinala, caci deja era azi… imi spun, e… lasa ca e devreme si am timp sa dorm incontinuare…
ma bag ca o felina sub asternutul cald si moale, cand deodata… piticul incepe sa comunice prin limbajul sau… probabil transmite ca durere de burta… nu a durat mult pana a reusit sa se linisteasca… vreo 3 ore… o fi de la un nou tip de aliment introdus in meniu… noroc ca nu am fost singur de garda…
in fine pe la trei… trei si ceva… am reusit sa repet miscarea felinei… si exact cand perna era mai pufoasa, incepe sa se miste patul cu mine… cutremur??? nu… as fi fost informat de celebrul site de socializare… dar asta este o alta discutie pe care o vom aborda cu alta ocazie… era patrupedul care visa ca alearga… offf…
cu bune cu rele am reusit sa mai bag vreo doua ore de odihna pana cand sud koreanul incepe si el sa comunice, ca munca, ca trezire… deci… cum ziceam, inconstientul meu stia ca o sa am o noapte aproape alba, si ca sa nu am o  cadere de sistem, m-a bagat in save mode… tare sau ce?
ca tot am vazut recent un film cu o tipa de ajunge sa-si foloseasca creierul la capacitatea maxima, si care ajunge sa leviteze si bla si bla, intreb eu… pe la ce procent am ajuns?
de anticipez viitorul… diseara o sa ma gandesc la 6 numere…

Lasă un răspuns

