singura scapare…

13 Iul

o cunoscuta piesa incepe astfel:

„la birou am un sef idiot, nu intelege ca eu trebuie sa inot”… departe de mine gandul de a jigni sefa, din contra… singur mesaj pe care vreau sa-l transmit este ca simteam nevoia de a inota, de a da ignore telefonului si problemelor cotidiene… ca sa nu mai vorbesc de cele 41 de grade la umbra anuntate in grandioasa noastra capitala, ca atare finaldezul meu telefon a sunat la ora 4 am, si am fugeat spre mare… unde in alta parte decat in vama… pe aceasta cale tin sa-i multumesc lui azull pentru recomandarea cazarii… concluzia?…

singura noastra scapare, sa fugim cu toti la mare…

Lasă un răspuns

