nici viitorul nu mai e ce a fost!…

12 Iul

pentru ca am auzit si eu cu ceva intarziere de „dezastrul” de la bac editia 2012, cica ar fi cel mai bun an in perle… ca atare am dat si eu un gagal, gîgâl, goagal… asa cum ii zice… si am facut un scurt rezumat:

– „banel are cantitatea alergaturii dar ii lipseste amarnic calitatea sutului”… banel asta e un personaj de roman?… ca pe vremea mea nu am auzit de el…

– „poti sa ai calitati cat 10, daca nai talent esti rece. gheata”… de nicolae guta, sau de nasu finului se stieeeee…

– „lucian blaga a stiut sa isi foloseasca calitatile si azi il sarbatorim pe bancnota de 200 lei. este una dintre cele mai mari bancnote romanesti, si a fost rapus doar de 500 lei cu eminescu care e artist”… propun sa facem bagnote de 1 leu, 2 lei, 3 lei etc… astfel ar auzi si personajul asta de mai multi „artisti”…

– „e frumos sa ai calitati dar mai frumos e un iphone”… da?… sunt voci care spun ca galaxiul e mai bun…

– „nu este vorba despre luceafarul huilei cum ai crede la inceput ci despre o stea”… ooo, da!…

– „luceafarul o lasa rece pe catalina cu versul nemuritor si rece”… pai daca nu are talent?… e rece. gheata!…

– „catalina era printesa, catalin era servitor iar luceafarul era o stea”… a citit baiatu ceva dar nu in ordinea numerelor de pe tricou…

– „catalina era pe interes”… eee, nu pot sa cred…

– „nici acum nu se stie unde sunt primele doua scrisori”… am eu pe acasa cateva, sa ma uit sa va daca despre ele e vorba…

– „mircea cel batran nu era batran, era doar porecla”… nu, ca face sens…

– „din scrisoare lipseste destinatarul si expeditorul”… si lipseste si comentariul la aceasta afirmatie…

bine zicea, cine zicea, cand zicea, ce zicea… nici viitorul nu mai e ce a fost!…

Lasă un răspuns

