prietenul meu sud korean…

23 Feb

nu stiu cine m-a pus, da’ cine m-a pus, m-a pus… se intampla saptamana trecuta, cand, realizand ca am folia de protectie a display-ului de mai bine de un an, am indepartat-o, asa cum se face, am apucat de un colt si am tras…
toate bune si frumoase mai putin adezivul, care a ramas pe ecranul micului korean…
nu e bai, zic, una bucata carpa uscata, curata, un faa de solutie pentru display-uri, si adezivul dispare… zic… dar nu a fost chiar asa, acesta s-a transformat intr-un mal si mai greu de indepartat… apelez la planul b… solutie pe baza de alcool, de spalat geamuri, aproape se reusita… dupa vreo 10 minute, ma gandesc la planul c… spirt!… asta trebuie sa fie… dar nu e… next plan… ulei… aici lucrurile sunt mai promitatoare… dupa un sfert de ora curatasem vreo 10% din ecran… nu e eficient… urmatoarea solutie… daca nici asta nu merge folosesc flacara direct, imi zic… deci, bagam arma grea, solutie de curarat grasimi fara zgarieturi…
dupa vreo inca 20 de minute, device-ul era nou ca din cutie…
mandrul tare, pana aseara, cand am scapat micul korean pe jos…
dupa ce acum ceva timp am ramas fara display, apoi s-a ars placa de baza… geamul era intreg… era…
mai am bateria si carcasa si am telefon nou!…

4 răspunsuri to “prietenul meu sud korean…”

  1. A. Geamiu 11 Martie 2015 la 11:56 #

    data viitoare incearca cu coca cola. o sa te mire.

    • uxenoi 11 Martie 2015 la 17:34 #

      buna idee… da, cola se strica? ca eu nu consum, sunt la regim acum si ma intrebam daca e ok sa am o stica prin casa, pentru orice eventualitate!

  2. A. Geamiu 12 Martie 2015 la 11:37 #

    ce sa se strice, ma, la ea?!? ambalajul, poate. sa se decoloreze eticheta.

    • uxenoi 12 Martie 2015 la 12:18 #

      ma intreb si eu… poate ataca plasticu si se varsa prin casa!

Lasă un răspuns

