operatiunea martea…

10 Feb

nu stiu cine m-a pus, da, cine m-a pus m-a pus, de fapt stiu de ce… dar o sa revin asupra acestui aspect…
am vazut ca e un nou trend, ca la inceput de ianuarie, sa iti pui tinte pe care vrei sa le indeplinesti pe parcursul noului an… lucru pe care mi l-am propus si eu, dar nu la 1 ianuarie si incepand de azi…
ca atare, care este cea mai buna zi de a incepe ceva? lunea! ar raspunde majoritatea oamenilor si probabil ca asa si este, dar eu ieri nu am avut cum sa incep operatiunea…
de ce? pai… la munca, pe aceasta cale iti urez inca odata la multi ani, o colega si-a sarbatorit ziua de nastere, cu niste „porceli” de pizza si niste multe dulciuri…
de la munca spre casa aflu, ca pe 5, a fost ziua unui amic care nu a putut sa isi onoreze „obligatia” de cinste, pentru ca a fost prin catalunya, motiv pentru care ii urez toate cele bune in viata, pentru ca eu nu am vazut inca nou camp…
si acest amic al meu se hotareste sa isi bata joc cu mare talent de trupul meu, si ne da intalnire la ora 9… mama, ce a mai fost si acolo…
acum, ca v-am spus motivul, sa ma plang in continuare…
nu stiu cine m-a pus, da, cine m-a pus, m-a pus sa mananc mici… fratioarele mele… nu stiu ce au bagat aia in ei, da stiu ca au trecut niste ore si eu inca ii simt… fut3-m-@s in ei de mici…
deci… operatiunea mea pe 2015, se numeste simplu: „sa scap de extensia abdominala si sa redevin piesa” (nu ca nu as fi, dar de ziua americii, ma trag in poze si trebuie sa fiu intr-un fel), si consta in scaderea masei corporale cu aproximatix 17 kg, cu tot cu cele 3 kg luate doar ieri…
asadar… azi, marti, (in cat suntem? in 10? asa…) 10 februarie, lansez oficial operatiunea…
o sa va tin la curent!…

ps: pentru ca stiu ca il deranjeaza, tin sa mentionez:
amicul meu este de fapt unul dintre putini mei frati, de alta mama si alt tata (cel putin aici, asa cred, ca… zice lumea ca ne asemanam asa putin), cu care ma mandresc! la multi ani dragul meu alex!… nu te-am uitat nici pe tine liviule, dar ziua ta e in aprilie!

Lasă un răspuns

