factorul pertubator…

26 Noi

si ce slalomuri am facut… si ce gropi am sarit, m-am dat si peste cap de doua ori si am ajuns si la munca… la timp!… bine… a fost un moment de panica, a aparut un factor perturbator care putea pune in pericol reusita operatiunii…
dar anii de antrenament si-au spus cuvantul inca odata…
factorul pertubator are evident geaca albastra si flutura o legitimatie la necunoscuti… incepusem sa uit cum arata…
dar sa revenim… itb-istul de ieri, caci despre aceasta specie este vorba, urca ieri in masima destul de plina, si incepe a interactiona cu pasagerii… eu… castile in urechi, compuneam cu mai interes, ignorand absolut totul in jurul meu… insa cu vederea periferica observ ca imi intinde legitimatia in fata si o tine asa vreo 5-10 secunde, timp in care eu nu mi-am ridicat ochii din device-ul sud korean… cred ca si vorbea cu mine, dar cine sa-l auda?… cert este ca a stat, ma analizat, si a plecat… fara sa mai insiste… nu inteleg de ce… o sa fac o plangere… asta este discriminare… mai ales ca un coleg gasise o femeie mai slaba de inima si au tabarat ca hienele pe ea… ce iti e si cu jungla asta…
astazi am plecat cu o intarziere de circa 6 minute… la draq…. iar gasesc usa incuiata…

Lasă un răspuns

