sauna…

25 Noi

o forma combinata de raceala, cu oboseala si cu mahmureala, ma facut ieri sa ma bag in plapuma destul de devreme… ca atare, m-am gandit eu ca ar fi bine sa caut niste pastile… gen, sa ma faca bine, bun… bine gandit, din multitudinea de medicamente luate preventiv pentru pitic, gasesc niste paracetamol…
una bucata pastila, una bucata pahar cu apa… si treaba e rezolvata… evident ca nu am adormit imediat, batranul ben cerandu-si dreptul de a iesi la plimbarea de noapte, asta e dupa plimbarea de seara tarziu…
cum timp trece foarte usor, realizez ca este aproape trecut de miezul noptii si imi impun sa vizitez taramul viselor…
foarte tare pe acolo, fel de fel de lucruri aranjate de subconstient cum stie el mai bine, doar ca aseara la mine e fost intuneric… nu am vazut nimic…
asta pana pe la 3 dimineata, cand l-am auzit pe benosu’ blanosu’, care isi aminteste ca e un batranel ursus si morocanos si care vrea sa bifeze si plimbarea de dimineata foarte devreme, toate bune… ma dau jos din pat si realizez ca paracetamolu ala a scos vreo 7-8 litri de apa din mine… nici sauna nu ar fi avut eficienta asta… hainele pe mine, tot patul, perna… totul era fleasca… parca facusem ceva surfing sau scuba… ma schimb eu… intre timp ben, s-a bagat la somn, il injur amical printre dinti si ma folosesc de partea uscata a patului pentru cele trei ore ramase pana cand micul sud-korean va suna…
dimineata, cu toate eforturile supraomenesti nu am reusit decat un timp foarte slab… 23 de minute intarziere la plecare… dar am un plan diabolic si voi recupera si… bineinteles, ca voi ajunge la timp la munca…

Lasă un răspuns

