vanilla sky…

19 Noi

ce face un om normal, intr-o zi normala, la ora 4:25 am?… in mod normal as zice ca doarme… da cine mai e normal in zilele astea?…
eu… la aceasta mirobolanta ora, imi alergam prietenul sud corean prin camera… care imi spunea in felul sau: „buna dimineata”…
intr-un final, dupa vreo 30 de minute, reusesc sa-l prind pe „asiatic” si ii urez si eu un silence mode…
ma urnesc cu greu spre al scoate la aer pe batranul ben… patrupedul casei… care pentru ca varsta nu-l mai ajuta prea mult, are echivalentul in ani al unui om caruia varsta incepe cu 9, se mai scapa din cand in cand… mopuiesc cu o dexteritate iesita din comun, holul scari din fata usi de la intrare… dar nu e bai… oricum femeia de servici e o utopie, care apare ca menstra… o data pe luna!…
dupa ce imi sadisfac sarcinile matinale, o tai spre platoul de filmare… se face ca azi voi participa, ca sarcina de munca, la nu stiu ce filmare, vom revenii cu amanunte pe acest subiect…
ma uit la ceas, sunt intr-o intarziere scurta fata de momentul alocat plecari, dar lasa ca recuperam noi…
si cum ma deplasam eu asa ca tom cruise in vanilla sky, aud ca ieri, recte 18 noiembrie, a fost ziua lui mickey mouse… realy?!?… tare sau ce? a facut vreo 86 de ani… tare soarecele…
tot ieri am fost si pe marea arena sportiva a capitalei noastre… unde viitoarea campioana mondiala, a se citi echipa noastra, a jucat cu unii in alb si rosu…
sa imi aduce-ti aminte ca nu mai am ce cauta la meciuri amicale… a fost atat de intens meciul ca la pauza eu si vreo jumate din romanii care nu aveau ce face acasa si sau dus pe stadion… si-au adus aminte brusc ca meciul este si televizat meciul… in felul asta am apucat sa adorm la o ora decenta si sa-mi dobor recordul saptamanii la dormit… am bifat azi noapte 4 ore de somn… e de bine… duminica 2 ore… luni 3… in ritmul asta, in weekend reusesc sa dorm 8-9 ore… asta daca nu imi da mos ene o bata dupa ceafa prin mijloace noastre comune…
astept cu interes rasaritul soarelui… poate voi avea parte si de frumosul cer vanilla sky…

Lasă un răspuns

