beac tu bisnis…

7 Noi

auch… ma uit de cand nu a mai fost activitate pe aici… as zice ca de mult, dar cum bine zicea un bun prieten al meu, timpul este relativ… chiar avea o teorie legata despre acest lucru… dar sa nu intram in detalii…
cum ziceam, a trecut ceva timp si ar fi multe de povestit, ca atare sper sa imi fac timp sa pot relata mirobolanta relatie pe care o am cu noii mei vecinii mei, dar si despre tristetea pe care o am cand vine vorba de mai vechii mei prieteni reatebisti… dar dragoste cu da sila nu se poate, asa ca m-am reorientat, chiar as zice ca sunt pe castig… dar o sa revin cu amanunte in postarile urmatoare…
acum realizez, cate noutati prin activitatea mea zilnica… dar mai bine o melodie vesela sa cantam…

Un răspuns to “beac tu bisnis…”

  1. Andra 8 Noiembrie 2014 la 0:56 #

    Toate-s noi si vechi sunt toate, in a noastra viata trecatoare.

Lasă un răspuns

