si totusi, ce cadouri a adus mos craciun?…

26 Mar

si dimineata a sosit… micul nordic si-a facut datoria din nou… dupa o mica lupta cu el, m-a mananca curiozitatea sa vad daca blestemul alb s-a abatut asupra mirobolantului oras ce niciodata nu doarme… conform unor studii recent relizate de niste cercetori de pe la oxford sau what ever… ma indrept spre geam si ma uit afara… totul e alb… ca de poveste… sublim…

desi nu am mai fost surprins nepregatit ca tot romanul totusi nu credeam ca aceasta ninsoare va avea atata putere… dar bine zicea, ce zicea, cand zice, cineva… e bine, numai bine nu e, dar e bine… am scapat de luna noiembrie si de depresia transmisa de atmosfera respectiva… dar sa revenim… cum ziceam… nu am fost pus in fata faptului implinit, dar tot a intervenit panica… cu ce ma imbrac… cu ce ma incalt… de cand nu am mai facut eu o zapada in adidasi… incaltarile de iarna fiind puse bine… voi intra in posesia lor abia dupa amiaza…

dupa ce am rezolvat aceste mici detalii, o i-au din loc… prin nametii de primavara… si aici revin la bacovia, daca ar fi trait in zilele noastre nu ar mai fi scris poezia „decembre” ci probabil „nisoare in luna lui marte”… astfel ar fi disparut versul „ploua infernal si noi ne iubeam prin mansarde”… si cum ma deplasam eu spre statia itb, bineinteles ca a trebuit sa traversesc o intersesctie… evident plina de apa… analizez eu situatia, inclusiv faptul ca daca as folosi trecerea de pietoni apa mi-ar patrunde prin incaltarile neadecvate vremii de afara… hotarasc sa ocolesc jumatate de intersectie printr-un loc mai putin regulamentar… din fata mirificul autobuz venea cu o viteza destul de mare cat sa creieze un val de apa+zapada+sare+gheata+praf+etc in preajma sa… pot spune ca am fost luat de val… in alte conditii as fi fost multumit sa afirm acest lucru… azi nu… combinatia mai sus mentionata fiind foarte uda… si rece… dar nu e bai… pantalonii mei nu sunt chiar deschisi la culoare… (culoarea clasica a bluejeans-ului)… dupa ce i-am urat de „morena”… „morena” prietena cu domunul ion susai… nu-l stiti voi, un prieten de-al meu… continui drumul spre frumoasa companie… ce bine ar fi fost sa imi consum ultima zi de concediu de anul trecut azi… dar au avut grija doua colege sa ma delege, prin sms, sa le completez niste formulare de concediu… asadar mai multa lume depindea de ajungerea mea cu bine la munca…

lucru care s-a si intamplat intr-un final… intre timp m-am si uscat… si constat ca in combinatia magica nu a fost prea mult praf, caci pantaloni nu sunt patati…

„ce cald e aicea la tine…” imi vine sa spun odata ajuns la caldura din birou… la cum ninge afara e foarte posibil ca ziua de 13 februarie 2012 sa se repete azi… caci 13 plus 13 fac 26… si totusi, ce cadouri a adus mos craciun?…

 

 

Un răspuns to “si totusi, ce cadouri a adus mos craciun?…”

  1. vicontele de Bragelone 27 Martie 2013 la 9:11 #

    da’ cum fi fost sa ajungi la birou, sa bei o cafea si depe aia sa bagi o MOHAA pana pe la 11 – 11.30, sa mergi la masa, dupa care sa trebuiasca sa pleci, ca-i vineri si e tarziu?? ala cado de mos craciun….

Lasă un răspuns

