cine mai are nevoie de itb-isti?…

24 Ian

si uite ca inceputul de an m-a surprins printr-o lipsa de evenimente demne de a fi mentionate pe aici… liniste si voie buna cum ar zice unele persone… nu dam nume ca e in viata… si cum stateam eu asa zi dupa zi si realizam ca duc o viata plictisitoare, nici prietenii mei controlori nu imi ofera sadisfactia de alta data, au trecut pe langa mine fara sa ma mai intrebe nimic…

pe aceasta cale tin sa-i multumesc unei foste colege, care se apropie cu pasi mari spre pensia mult dorita, si probabil a scapat de problemele menstruale, care ieri avand chef de cearta mi-a oferit o zi mai buna… dandu-mi sansa de a avea o discutie in contradictoriu si oferindu-mi prilejul de a-i da niste reprici mai impertinete… imi cer scuze mama… tu nu m-ai invatat sa fiu asa… dar viata asta e dura…

si cum nici un lucru bun nu vine niciodata singur, azi dimineata pe la ora 7 am, intr-un mijloc de transport in comun, la o anumita statie s-a urcat o doamna distinsa care vazand un loc gol in apropiere si-a pus obiectivul de al ocupa cu orice mijloace… bine zicea, cine zicea, ce zicea… si anume ca nu conteaza mijlocul ci doar scopul… din pacate… sau mai bine zis, din fericire… tinand cont de activitatea mea plictisitoare de la inceputul anului… m-am interpus intre baba… scuze… intre doamna distinsa cu parul alb… (care spre deosebire de fosta mea colega, cu siguranta este deja la pensie si la menopauza…) si telul ei matinal… astfel, datorita vitezei de reactie a doamnei posesoare de ochelari,  m-am trezit lovit cu mana peste fata si calcat pe/in picoare…

reactia mea a venit instantaneu… „ho, fa disperato!”…

curios este ca septuagenara avea auzul foarte fin… si dupa ce reduta scaunului a fost cucerita… si lista de must do it-uri pentru ziua de azi nu mai avea nici o patratica de bifat, a inceput sa ma „alinte” cu apelative de genul… tampitule, idiotule, etc… nu m-am simtit jignit in prima faza pentru ca datorita muzicii din casti nu am prea inteles ce a zis, dar la un moment vazand ca nu reactionez a pulsat si a spus: „ce ba, e scaunul lu’ ma-ta?”… si aici, mama iar imi cer scuze, dar ce sa fac… m-ai dat la scoala de la 6 ani… si e posibil ca acel an in minus sa-mi afectat respectul fata de anumite specimene intalnite prin jungla urbana… si i-am raspuns pe un ton calm si cald ca nu… nu este scaunul mamei… mama nu alearga dupa scaune prin ratb la ora 7 dimineata… femeia a mai completat ca as fi un banal cocalar… detaliu care cred ca i-ar fi jignit pe adevaratii „tigani de cea mai joasa speta” (citez din dex), avand in vedere ca nu prea ma aseman cu ei… dar aceasta afirmatia m-a facut sa realizez ca doamna nu a trait degeaba prin periferie, avand in vedere jargoanele pe care le folosea… si am incheiat discutia spunandu-i sec ca are degeaba parul alb in cap… dar cum femeia trebuie sa aiba ultimul cuvant ma trimit la un oarecare „dracu” … am tacut si am dat play din nou la muzica… in continuare, datorita traseului ratb-ului, masina a trebuit sa faca o curba la stanga… detaliu care nu l-as fi mentionat daca teancul de hartii pe care tanara pensionara il avea in mana nu s-ar fi imprastiat prin autobuz… nota mea: masina era destul de aglomerata…

si cum placerea nu ar fi fost prea mare am tinut sa mai adaug: „vedeti doamna ce se intampla daca-l folositi pe necuratul in propozitie?”… si satisfacut ca am inceput o noua zi minunata m-am dat jos din ratb… cine mai are nevoie de itb-isti?… pensionarii sunt acum la moda…

Lasă un răspuns

