zece ani au trecut danute!…

29 Dec

si cum am reusit sa scap de sfarsitul lumii, am zis sa ma bucur de sfarsitul de an… ca atare, desi trditia ultimilor ani spunea ca abia pe 31 ma hotarasc ce fac anul asta am fost putin mai precoce in gandire si m-am hotarat din timp… dupa ce ora de plecare sa tot amanat de cateva ori, am plecat cu nitica intarziere… asa vreo 3 ore… la plecare am sesizat ca ceata o sa ne conduca, dar nu ma gandeam ca o sa fie atat de „amabila”… la un moment nu se mai vedea la 10 m in fata… de am reusit sa mergem si cu 20 km/ora… cum am intrat in zona muntoasa, ceata ne-a parasit… de ne frecam la ochi de bine ce vedeam… undeva pe la miezu noptii am reusit sa ne cazam… ca atare m-am „trezit” la munte…

si uite cum s-a facut 29 decembrie… a trecut si anul asta… si tot trec anii astia… azi se implinesc fix 10 ani de cand mi-am piedut telefonul mobil… a fost singurul pierdut… era un 5110… ce telefoane… si tot azi danute ai fi implinit 28 de ani… au trecut tot 10 ani de la ultima ta sarbatorire…

Lasă un răspuns

