cum mi-am petrecut sfarsitul lumii…

23 Dec

„hai ca am scapat si de calendarul mayas!” parea sa spuna mimica porcului in dimineata zilei de 22 decembrie… cum scapase saracul si de ziua de ignat, iar dimensiunea sa (doar vreo 90 kg), nu-l punea automat primul pe lista sacrificatiilor din acest an, a rasuflat usurat…asta pana pe la ora 9 am… cand a fost selectat…

intuneric in camera… deschid usor ochii… e sambata… cu un zambet pe fata imi intorc capul… o miscare nu tocmai nimerita, pentru ca trosnitura gatul semnala faptul ca am dormit ca un prunc neintors… printr-o miscare asemanatoare cu cea a cateilor cand se intind, reusec sa imi trosnesc toate oasele corpului… ce viata… ma uit la ceas 7 am… zambesc din nou… si ma bag sa mai fur ceva somn…
nu trec 5 minute… „-scoala ba de te culca ca a ventit tactu… -e ora 7… a zis ca vine la 8… -e in fata blocului… -la draq…”
ma imbrac de scandal… e ziua taerii porcului… si totodata, prima mea participare la un astfel de obicei…
ajungem noi la destinatia „ritualului” relativ repede… iar pe la ora 9 am se duce „mi padre” sa aleaga porcul… noi pregatirile… am crezut la un moment ca este o nunta ca tot am auzit intrebarea „unde sunt pirostriile?”…  in fine… s-a parlit „ghita”, a fost transat, au fost duse monstre la veterinar… s-au facut jumari, pomana porcului, untura… toata povestea… pe picior de plecare, in pachetul comun al meu si my bro, am vazut ceva produse alimentare… nici nu m-am mai obosit sa intreb de portia mea…
mai pe seara cand, inevitabil foamea m-a lovit… m-am dus sa ma uit in frigider… jumate de cascaval afumat si vreo 2 oua… bun asa… ce am taiat porcul azi?… „-alo… maaaaamaaa, eu ce mananc?… -pai fractu nu ti-a lasat nimic… atunci te astept aici! ai atatea bunataturi”…

hai sa imi fie de bine… si uite cum mi-am petrecut sfarsitul lumii… vorba lui subarmen… am trecut de a 3-lea sfarsit al lumii… deja ma simt nemuritor…

Un răspuns to “cum mi-am petrecut sfarsitul lumii…”

  1. Liviu 23 Decembrie 2012 la 21:21 #

    deci… singurul care a vazut cu adevart sfarsitul lumii a fost porcul :)))

Lasă un răspuns

