futu-va muma-n cur de pinguini…

18 Dec

si a venit ziua cea mare (luni)… cand dupa un an aglomerat intru si eu ca orice om intr-un bine meritat concediu… din nu stiu ce ratiuni am ales sa mai vin si lunea la munca… ulterior deciziei mele, aflu ca va fi o mare sedinta… deci as fi fost rechemat special pentru acesta discutie… deci nu o consider o zi pierduta mai ales ca mai aveam una alta de terminat, lucru care l-am si facut… toata ziua am fost o albinuta harnicuta furnicuta… si alergat… si am zburat… si… ce sa mai…
si se apropie de ora de plecare… 16 30… program de lauze cum ar zice contesa sa verisoarmea… ma duc imi salut colegii le urez la multi ani… toate cele bune… si un calduros ne vedem joi… cand cica ar fi petrecerea de sfarsit de an… daca se mai tine, caci, conform unor zvonuri nu am avea locatie… dar asta este o alta discutie… vom reveni asupra ei… cel mai probabil joi… dar sa revenim… si cum ma salutam eu cu toti colegii, intru in birou si aud niste ciripituri de pinguinii… (te-a caut sefa… te-a cautat sefa…)

ma uit la ceas… 4 27… „trebuie sa te rechem din concediu”, pentru ca a venit nu stiu ce hartie la mapa… iti voi face rechemare pentru toata saptamana…
o ce veste minunata… ca tot e sezonul colindelor… lasa ca si anul trecut tot asa a fost… mi-am luat concediul de craciun in luna martie… si asa surprins de mirobolanta stire… ma luat… asa o emotie… si m-am dus la buda… cu draq fac ca nici aici nu scap de voi?!?… futu-va muma-n cur de pinguini…

happy pinguin

 

 

 

 

 

3 răspunsuri to “futu-va muma-n cur de pinguini…”

  1. vicontele de Bragelone 19 Decembrie 2012 la 7:17 #

    :))))))) ce sa-i faci, amigo, e sezonu’ lor :))))))))

    • radu palade 10 Noiembrie 2013 la 11:45 #

      V-ati pus oare intrebarea de ce unele injuraturi sunt directionate catre mama sau ecuatia mama si biserica / cruce !? Din ecuatie nu se putea sa lipseasca,”gura”/.”gatul” si daca natura ne-ar fi inzestrat si cu alte orificii si alea nu ar fi scapat multor indivizi care in fiecare propozitie isi improasca cu noroi semenii.

Trackbacks/Pingbacks

  1. iubitorului de pinguini… | uxenoi - 11 Noiembrie 2013

    […] de mentionat ca intrebarea sa apare dupa ce a citit futu-va-muma-n-cur-de-pinguini… […]

Lasă un răspuns

