iadul alb si marele ger…

12 Dec

din ciclul iarna racesc toti prostanacii, vara numai unii… azi dimineata, mie mi-a trecut raceala… in sfarsit pot respira cu ambele nari, nu imi mai curge nasul si nici nu ma mai doare gatul…
si asa ca nou am luat-o prin nameti spre munca… se pare ca dupa ziua de 13 februarie 2012, cand „iadul alb” a fost infrant, acesta a revenit… se vrea mai puternic ca acum 10 luni… pentru asta sa aliat si cu „marele ger”, doar ca noi… care ne cunoastem istoria atat de bine… am secat fantanile… am… am facut ce au mai facut ai nostri prin trecutul lor glorios… in fine… intr-un cuvant ne-am pregatit de lupta… si deja se vede… ceea ce se dorea a fi un atat surpinzator a fost… doar o dovada ca cei doi nu se prea inteleg… pe primul l-am vazut, de al doilea am fost deja anuntat ca o sa apara la noapte… asa ca mai bagam un lemn in soba (era si o piesa, dar asta este pe o alta tema…  o vom aborda si pe aceasta, dar intr-un episod viitor… cum ziceam lemn in soba sau mutam robinetul de la calorifer pe 4/5)…
dovada clara ca atacul „inamicilor” nu a fost nici de cum periculos este faptul ca anul asta zapada nu ne-a mai „surprins” autoritatile ne pregatite, si astfel, am reusit sa ajung la timp la job…

sa speram totusi, ca zapada va rezista pana pe 25 decembrie… asta, daca scapam de sfarsitul lumii…

 

Lasă un răspuns

