dilema de duminica…

9 Dec

ce poate fi mai frumos intr-o zi ploioasa de duminica… daaa… exact!… telefonul tau korean sa zica… gata!!!… si sa se blocheze… dar nu-i bai… avem pe micul nordic ca backup… nu prea mai stiu sa-l folosesc, dar noroc ca astia au meniul foarte prietenos si m-am readaptat imediat… mai greu a fost cu simul… dar am reusit sa-l introduc pana la urma asa cum trebuie…
intrebarea urmatoare este… ce faci tu atunci cand ai telefonul sticat?… exact… suni prietenul care se ocupa cu reparati de telefon… numai ca fiind duminica el bineinteles ca nu raspunde… atunci apelam la prietenul lui vanghelie… fiind zi de vot, azi pot sa spun vanghelie?… dar asta e o alta discutie… cum ziceam prietenul sau goagal… unde aflu ca exista „hard reset”… un fel de „format c:” la pc-uri… ca si la pc-uri dezavantajul este ca „pa” toate informatiile de pe tel… aplicatii, agenda, poze etc… pun in balanta situatia si zic ca oricum nu pierd mare lucru… asadar, incep operatiunea…

apas simultan pe „volum +” si pe „home”… si pentru 2-3 secunde pe butonul de oprire… nu se intampla nimic… mai incerc odata… nimic… intr-un final il pacalesc eu si imi intra intr-un fel de bios al telefonului… unde apare optiunea de reset… bifat… enter… si waiting…

a mers… am un telefon „virgin”… prima buba… nu mai am nici o retea de wifi memorata… si nici parolele aferente… deci trebuie sa caut parola de net… draq stie unde e…

evrika… era aruncata in ultimul sertar in care am cautat… murphy asta… am net pe telefon.. acum incepe operatiunea reinstalarea aplicatiilor… dar pentru asta trebuie cont la prietenul lui marean… astfel am scapat si de legea ceneauilui… evident ca am cont… dar draq mai stie care e?… si ce parola?… dupa multe incercari de n luate cate tz, reusesc sa nimeresc combinatia…

am net… am cont… am intrat pe cont… sa inceapa distractia…

sa nu uit… trebuie sa ma misc repede… ca sa ajung sa si votez… si aici apare dilema… da!… dar pe cine?…

eu cu cine votez?...

Lasă un răspuns

