globulete, betea, colinde…

4 Dec

decembrie a sosit… biroul a fost frumos amenajat cu diferite ornamente de craciun… globulete, omuleti de zapada, betea, etc… radioul nefolosit de mai bine de un an, a fost repus in functiune tocmai pentru colindele care canta neincetat pe nu stiu ce post radio… azi, am reusit sa aud acelas colind de vreo 4 ori… si nu am stat numai in birou… atmosfera pentru luna cadourilor e pregatita, asa ca ne pregatim de primul mos… si cum aceste pregatiri inseamna inclusiv vizite prin diferite magazine, maluri si alte incaperi pline de cadouri, azi am vrut sa aruc o privire si poate se lipea ceva de mana mea… dar cand sa intru intr-una din locatile mai sus mentionate, realizez ca nema portofel… card, bani, cartela metrorex au ramas pe birou… la globulete, la colinde… asta bine inteles dupa ce de dimineata am uitat sa imi i-au castile audio care imi incanta fiecare dimineata si a trebuit sa aud discutile matinale a unor elevi de liceu… cearta telefonica a unei dudui… si mirosul de la un… stai!!!… ca asta nu l-am auzit… dar suntem in luna decembrie… luna in care trebuie sa fim mai buni… da… dar, frate… spala-te!!!…

Un răspuns to “globulete, betea, colinde…”

  1. vicontele de Bragelone 6 Decembrie 2012 la 7:51 #

    coae, zic ca e cazul sa scoti „TREBUIE” din limbaj. fa-o ca exercitiu, intai. adica de ce „trebuie” sa fii bun in decembrie? pentru ca sunt sarbatori crestine? e cea mai evidenta forma de ipocrizie. pai ori esti bun din convingere, ori nu esti. ca daca esti prefacut si fals ca o bancnota de 7 lei, degeaba te bazezi, nu esti bun, tot n-ajungi in rai.
    aaa, te face sa te simti bine despre tine? pai si nu e ca si cum te aburesti singur? da, ba da, zic.
    si daca nu poti sa renunti la „trebuie”, macar la faza pe scoala, nu te amagi, nu esti liber.
    ia vezi, baga un „poate e mai bine sa…” in loc de „trebuie sa…”. fii centaur, nu fii martalog. fii centauru’ sinelui, ce p@#a ta!! ia noteaza:
    mai bine centauru’ sinelui decat martalogu’ la luna decembrie!! a? ce zici? variante:

    – decat martalogu’ la fraeri, mai bine centauru’ la boshi (cu varianta „boshi de boshi”)
    – „sunt liber, deci auto-centaur, iara nu martalogul sarbatorilor”
    – martalogi ipocriti, sunt centauru’ dintre voi!

    si alte replici de baza. de auto-baza.
    hai ca m-am distrat cu tine… :))))

Lasă un răspuns

