zurgalai, zurgalai, mii de zurgalai…

20 Noi

ora de trezire vine imediat… ma dau jos din pat, ma indrept spre chiuveta sa ma spal pe ochi, dinti… dar bineinteles ca apa calda a venit, dar e rece… si din experienta, tot asa va fi si peste 10-15 minute de curs intr-una… asa ca ma duc sa-mi fac intre timp un ceai… m-am priceput si am baut rece… lucru care nu prea i-a placut gatului meu… ca atare acum m-a pedepseste… si trebuie sa fac tratament…
dupa ce m-am imprietenit cu apa calda, ca a venit intr-un final, am plecat spre munca…
cum suntem in plina campanie, pe langa celebrele bannere cu diferite mecle ai mesaje de „salvarea natiunii”, a aparat o noua strategie de campanie…
in fiecare dimineata, negresit, sunt 2-3 zeci de masini de salubrizare care strang gunoiul de pe strazi si spala astfaltul chiar si atunci cand ploua… azi dimineata, vazand 2 masini din cele mentionate mai sus, ma intreb oare ce permis de conducere iti trebuie sa conduci aceste vechicule…
pentru ca cei 2 de azi dimineata, nu stiu cum dar au reusit sa se „pupe”… unul dintre ei neacordand prioritate celuilalt… vai mama lor…
nu mai e mult si se termina si campania asta… si vine si craciunul si… zulgalai, zurgalai mii de zurgalai…

Lasă un răspuns

