revenire la povestea cu rujul…

12 Noi

scuzele, chiar daca sunt de cele mai multe ori tardive… sunt mai mereu sunt bine venite… asadar in viata trebuie sa recunosti ca ai gresit si sa-ti ceri scuze… spun asta deoarece la postarea anterioara, si anume „rujul anti-reumatic…”, comentariile mele au fost tendentioase la adresa persoanei care a preluat acel ruj…

asadar trebuie sa fac urmatoarele modificari pe textul mentionat mai sus:

-rujul nu a fost dat  cadou… a fost cumparat de la colega, care din punctul meu de vedere ar fi trebuit sa se multumeasca cu „gluma” reusita, si sa nu mai ceara bani pe un obiect care ori cum nu-l mai folosea…

-noua propietara al rujului, nu este o pitipoanca… chiar din contra… a fost un comentariu ironic, facut de mine la adresa unei persoane pe care nu o cunosc!… deaceea tin sa imi cer scuze pentru comentarile mele rautacioase…

in alta ordine de idei, m-am priceput in acest weekend si mi-am dat peste cap glezna… sper ca aceasta entorsa sa fie ca urmare a inteligentei mele… si nu datorata unui blestem, pe aceasta cale sper ca scuzele mele oficiale sa fie indeajuns pentru a rupe vraja…

Lasă un răspuns

