rujul anti-reumatic…

7 Noi

ma duc si eu ca omul sa mananc ceva… la masa caut o retea wi-fi… pentru ca la al meu mic sud korean nu am 3g… gasesc eu reteaua si cu chiu, cu nu stiu ce cont, reusesc sa ma conectez la „viata virtuala”… printe altele deschid si celebrul site de socializare, unde apare urmatoarea postare:
„mi-am luat acum o vreme un set de glosuri cu calitati de „umflare” a buzelor…”
zic… mmm, pitzi inteligenta… interesant… ia sa citesc mai departe…
„cine ma cunoaste si in viata reala are voie, de pe acum, sa se tavaleasca pe jos de ras, pentru ca eu nu ma machiez mai mult de doua-trei ori pe an…”
aha… deci, fata nu e pitzi… imi cer scuze pentru concluzia pripita… dar acum sunt si mai curios… sa continuam, zic…
„la ocazii hiper mega speciale, iar asta doar ca sa nu stric poza oamenilor.
eh, m-am dat cu glosul ala fix de trei ori… prima oara am zis ca intepaturile sunt asa, pana se obisnuieste derma cu senzatia de glos, na, lipsa de experienta… a doua oara m-am scarpinat ca un caine raios, de ajunsesem sa-mi fac unghiile racleta, sa curat tot maglavaisul…”
aici, mi-a sarit din gura… noroc ca orezul nu trebuie prea mult mestecat…
„a treia oara deja mai ca m-a boscorodit barbatul cand, pe motiv de pupaciune conjugala, l-am moscolit cu nitel sexy mother pucker cu extract de chili, de pufaiam amandoi ma ceva ca o locomotiva-n in halta…”
auch… asta a durut… e ca atunci cand vezi un barbat lovit in zona inghinala… parca te doare si pe tine…
„am abandonat, asadar, glosul glorios, la birou, si mi-am vazut de viata… pana astazi, cand o colega… pune ochii de mega-gloss si ma intreaba ce e…”
ce imi plac mie colegii astia… cu totii avem astfel de personaje pe langa noi…
„- e, un glos… din ala de-ti ingroasa buzele… ia-l… eu nu-l mai folosesc (ranjet malefic cheshire cat style)…
– ei, cum sa il iau… e al tau…
– nu, zau, ia-l, nu-l folosesc…
– hai bine, il iau…
~il iau, dar asta numai pentru ca insisti~… daaaa… sigur ca da… recunosc stilul…
„se da pe buze, calm, tacticos… eu nu mai respiram… ma uitam fix la buzele ei, asteptand…”
asta e din ciclu ~intra tu ca pe mine ma bufneste rasu~… si eu care ma credeam diabolic…
„si incepe:
– uhuhuhuu… ce inteapa…
– mhm…
– hohohoo, e asaa, racoros…
– mhmmmm…
– ma simt sexy, asa, mmmmm (botic pufos ridicat tantos in aer)…
– da, da, are efect…
se mai da o colega, curioasa si ea de maglavaisul miraculos…”
stiam eu ca este o povestire cu sau despre pitzi… dragutele de ele…
„evident, si ea incepe sa pufaie… eu nu mai pufai, incerc sa respir, fara sa dau cu capul de birou… sunt sub el… sub birou…
ma simt nevoita sa o consolez:
– trece, te inteapa doar la inceput, pana isi face efectul…”
ma gandeam… daca e eficient… dau draq fastum-gelul si ma ung cu rujul asta pe genunchi, poate ma mai lasa durerile…
„nu mai pot respira, nu m-am putut abtine… un coleg imi sugereaza sa-i dau fetei un pahar cu apa… refuz… daca e ca atunci cand bei apa dupa mentosane, de zici ca-ti criogenizeaza aia esofagul? nu, fara apa…”
si aici isi face aparitia partea umana a persoanei care ne povesteste relatarea… eu i-as fi dat niste cola… poate facea la fel ca atunci cand bagi un mentos in magica bautura… atunci sa fi vazut atmosfera de lucru…
„trec niste minute, e liniste… buzele ii lucesc discret de dincolo de paravanul cubicalului, e concentrata… revenim fiecare la propriile treburi… criza a trecut… pana aud:
– auzi? da’ cat te ustura asa?
– …… ?
– ca acu-mi fac buzele asa: arrrrrrrrrrrrrr…”
concluzie… cand te mananca, trebuie sa te scarpini… sa-mi fie de bine…

3 răspunsuri to “rujul anti-reumatic…”

  1. mucles 8 Noiembrie 2012 la 8:36 #

    da, cois, exista si gagice cu mobila la mansarda. mishteaux faza. cre’ca putea sa le zica si ca ajuta la ai chiu.
    hai ca m-am distrat cu tine :))))))))))))))))))))))))

  2. Scârbette 12 Noiembrie 2012 la 12:53 #

    Am avut si eu perioada mea de ratacire psihica si mi-am luat din ala. Dar asta se intampla acum vreo 3 ani. Nici nu credeam ca se mai fabrica. Dar aparent exista multe femei pe lumea asta. Dar mi-am invatat lectia. De acum incolo, daca vreau buze sexi, mananc o punga de seminte. Sarea are efecte miraculoase :))

  3. Andra 12 Noiembrie 2012 la 15:55 #

    si eu vreau gloss dintr-ala 😀 stii tu de ce 😛

Lasă un răspuns

