umbrela made in china…

30 Oct

desi in calendar toamna s-a instalat de ceva timp… vremea de afara a aratat mai degraba a primavara, dar odata cu schimbarea orei, mica londra a revenit… cerul arata de parca nu si-ar mai reveni vreodata… are aceeasi nuanta de la ora 8 dimineata pana la 17 cand se face bezna si vorba cuiva… ajungi acasa, aprinzi lumina…

noroc ca am inceput sa ma obisnuiesc cu micul sud korean, si am reusit sa ma dau joc din pat in timp util… cand am iesit din casa… ce sa vezi.. surpriza!!!… ploua… daaa… e halauinul… se potriveste atmosfera… apropo de azi, la multi ani balenului orca!…

deoarece ploaia sunt convins ca nu va inceta sa pice, ma intorc sa iau umbrela… nu am cu ce ma lauda, este o umbrela cumparata in graba de la o mica taraba, cu doar 10 ron, dintr-o statie de metrou, intr-un moment in care vechia mea umbrela a dat rateu si a cedat in a ma mai apara de picaturile ude si reci ale ultimei ploi cazute prin capitala noastra… deci… dezvirginez noua umbrela… ce sa va spun… 10 lei dai… 10 lei face… de plouat, nu m-a plouat… dar cand vrei sa o deschizi/inchizi e facuta de asa natura sa te… la draq… mi-am prins degetele de vreo 5 ori in mecanismul curului… am niste rani… umbrela made in china…

recomandarea zilei vine de la iggy…

Lasă un răspuns

