trick or treat…

29 Oct

cum halloween bate la usa, romanii, oameni priceputi nu au mai asteptat ziua de marti, si au inceput distractia de vineri noapte… suntem singura natie din lume care sarbatorim un eveniment cate o saptamana… pun pariu ca partyurile cu tematica vor fi si weekendul viitor… prin state, tara de provenienta a celebrei „sarbatori” traditia zice ca se costumeaza copiii in diferite „animalute dragute” si cer „spaga” niste bomboane ca sa nu te sperie… celebrul „trick or treat”… la noi… inca un motiv de bauta, pe langa renumitele deja instalari de mot, taieri de windows… sau ma rog cum era… am mai vorbit despre acest subiect, nu revenim asupra sa…

desi carramba zicea ca nu exista coincidente, va spun ca total intamplator in acest weekend am fost de am vazut filmul hotel transilvania… abia acum realizez ca am sarbatorit si eu astfel mare sarbatoare… altfel am stat in casa… am profitat de ora in plus de somn… caci daca mai exista lume care nu stie in acest weekend pe langa petrecerea varcolacilor, dracule, scolarite si/sau calugarite… ar trebuii sa ne speriem de calugarite si/sau scolarite??? ca am vazut ca e la moda asta pe 30 octombrie… in fine… dar sa revenim la subiect…
in acest weekend s-a dat ceasul cu o ora inapoi… ce rau imi pare de cei ce au lucrat sambata noapte… au stat o ora in plus la munca…

eu… ca sa fiu in siguranta o sa bag deseara o shaorma cu usturoi…

3 răspunsuri to “trick or treat…”

  1. Viespea 29 Octombrie 2012 la 9:23 #

    Ce sa zic… interesant weekend ai mai avut! Bine macar ca te-ai gandit si la „amaratii” care au lucrat sambata noapte in loc, spre exemplu, sa se duca in club. Nu spui care ca nu stiu eu de-astea. Dar mai bine ca te-ai dus la film si n-ai „colindat” pe nimeni in weekend ca asa ai putut sa fii treaz duminica sa vezi cum a castigat el Sebastian Vettel Marele Premiu al Indiei. De Formula 1, evident! Rosu trebuie sa fi vazut in fata ochilor… si nu de la taur!
    Si in alta ordine de idei bine ca nu te intalnesc azi ca citesc mai sus ca aseara ai ingurgitat o shaorma cu usturoi… Nu ca mi-ar fi teama de exorcizare cu usturoi… dar ma gandesc ca ti-o fi picat destul de greu la stomac.
    Pe data viitoare…

    • uxenoi 29 Octombrie 2012 la 10:27 #

      shaorma o bag diseara nu aseara…:P iar vettel o sa vada el rosu din 2014… atunci sa vezi:P

      • Viespea 29 Octombrie 2012 la 12:08 #

        Mea culpa… n-am citit bine. Deci sa ma feresc de tine maine…

Lasă un răspuns

