terapia itb-ista…

22 Oct

alarma telefonului suna de dimineata… ma uit pe geam, intuneric… imi zic ca nu are cum sa fie deja ora de trezire, asa ca adorm la loc… suna adoua alarma, ma uit din nou pe geam… in cotinuare intuneric, panica…  ma uit la ceas… la draqu… chiar e ora de trezire… ce ciudat este sa te trezesti noaptea, si sa pleci la munca… noroc ca saptamana viitoare se schimba ora si vom dormii cu o ora mai mult… ce bine suna!…

ajung la munca, salut niste colegi cu traditionalul „buna de dimineata!”, si mi se raspunde ca dimineata a fost cand au ajuns ei… ma uit din nou afara… intuneric… si replic ” pai, da.. nu vezi ca pana am ajuns eu la munca sa facut noapte!”…

in alta ordine de idei… monopoly… acel joc, il stiti, cu imobiliare, case, hoteluri… este un joc care este recomandat a se juca cu oameni pregatiti sa piarda… eu nu am tinut cont de acest amanunt si m-am ars… am jucat in weekend si exact cand incepuse jocul sa fie mai interesant, evident cineva… nu dam nume ca e in viata… a spart joaca… si am trecut la jocuri de societate mai usoare… gen, septica… ce le-am mai rupt capu si acolo… dar asta este o alta povestire… intre timp, noi mei prieteni de la banca ma tot suna sa vada ce mai fac… pe aceasta cale tin sa-i salut si sa le doresc un calduros… exact… un calduros… si lor dar si doamnei controlor, care isi pierde timpul pe la terminalul de curse interne al aeroportului nostru international… itb-ista cu care am facut cunostinta saptamana trecuta… saraca de ea, chiar mi-a fost mila de ea, dar eram intr-o pasa proasta… dar i-am predat pasa… si am avut parte de dupa amiaza minunata… unele persoane fac terapie prin shoping… eu… cum sa o numesc?… stiu!… terapia itb-ista…

Lasă un răspuns

