despre oameni si pinguini…

12 Oct

este la mare moda filmul despre oameni si melci… recunosc ca nu am apucat sa-l vad, deci nu voi face un studiu amanuntit, in schimb o sa-mi permit sa schimb putin denumirea originala… desi nici melcul nu suna prea bine… deci… cum ziceam, norocul este de partea mea… am scapat de un pinguin eclozat dintr-un ou abandonat de parinti si am dat peste un altul… dar, va spun, acest adoilea exemplar, cand a reusit sa sparga coaja oului, si asta cu vreo 2-3 luni intarziere, s-a dovedit ca era diferit de restul pinguiniilor… si la draq, nu era happy feet, nu… era doar un mic pui necrozat… propun un experiment: da putere si functie unui creier netedet,  sa vedem care este rezultatul… desi incepusem ziua bine, a tinut sa imi reaminteasca pasarea de nu zboara ca este vineri azi… iar in istoria mea s-a dovedit ca ultima zi a saptamanii este cea mai crancena… dar lasa, ca trece… „toate” trece… cum ar spune spanionul „suerte”…
am uitat sa mentionez… acest material este un pamflet, trebuie tratat ca atare… orice asemanare cu personaze reale este pur si simplu…

in alta oridine de idei… trebuie sa zambim este inceput de weekend…

6 răspunsuri to “despre oameni si pinguini…”

  1. ariciu neted 14 Octombrie 2012 la 10:28 #

    da’ de ce nu-i faci tu viata frumoasa pinguinului, cu niste sare pusa in cafea pe neve, cu o bricheta aruncata la misto in toba de esapament, cu o replica gen: „data viitoare cand imi mai pui mana pe fund, am sa te reclam”, spusa exact cand intra cineva in birou, cu un zvon gen „azi e ziua lui, sunati-l, spuneti-i la multi ani” aruncat la locul de fumat, niste apa turnata pe scaun, daca-i d-ala textil, inainte sa vina la munca, cu un pic de cerneala in ea, ca ajuta, si tot asa….? de ce? sa-ti faca el viata urata? pai, e normal asa? pune-i ardei iute pe hartia inginerica, asta dupa ce i-ai servit un nes cu dulcolax :)))

    • uxenoi 14 Octombrie 2012 la 16:21 #

      vai… dar noi nu facem din astea! :))

  2. ariciu neted 15 Octombrie 2012 la 7:42 #

    stiu, am fost rau. eh, raisme…

    • uxenoi 15 Octombrie 2012 la 8:04 #

      bine… acum sti cum e… in viata trebuie sa ai grija… exista blocuri mici cu 4 etaje, care au lifturi lovite de tramvai… :)))))

  3. ariciu neted 17 Octombrie 2012 la 6:38 #

    sau poti sa cazi intr-un cutit. de 17 ori.

    • uxenoi 17 Octombrie 2012 la 7:17 #

      sau poti aluneca pe o scara cazand intr-un cutit de 17 ori… accidental…

Lasă un răspuns

