relatare de marti…

9 Oct

azi, soarele a rasarit la ora 06:23, dar cum geamul meu este orientat spre sud, lumina a patruns ca in jurul orei 7 in camera mea… evident ca soneria „ceasului korean” nu a reusit sa ma trezeasca… au facut-o razele soarelui… m-am decis, voi reveni la ceasul desteptator finlandez, care nu a ratat nicio trezire… ca atare cu nitica intarziere am fugeat spre intreprindere…

pe drum am tot sperat sa ma intalnesc cu ai mei amici itb-isti, doar doar voi avea si eu o zi inceputa reusit… din pacare nici astia nu mai sunt ce erau odata… paradoxal este ca nu am intarizat la munca (prea mult)…

cum mi-am impus o dezvoltare spirituala si nu numai, in urmatoarea perioada, am inceput sa caut printre altele piese de teatru… astept recomandari…

altfel, sa facut ora de plecare… revenim…

Lasă un răspuns

