luna lu’ brumarel…

1 Oct

desi cifra din termometre ne indeca o zi frumoasa de vara…asta explica si lipsa de inspiratie… inca nu a venit efectiv toamna… in calendar am rupt fila 9, si am facut loc lunii lu’ brumarel… asadar un nou episod din serialul „calendarul lu’ uxenoi”…

si cum azi e 1… si e luni… este un bun prilej sa ne apucam de acele repetate amanari… de luni, ma apuc de cantonament (aviz scarbette… trebuie sa castigi  pariul)… de luni, ma las de fumat (aici lista e lunga… eu am deja 20 de zile de cand imi purific plamanii)… si enumerarea „must-urilor” poate continua…

2 răspunsuri to “luna lu’ brumarel…”

  1. sallah-ud-din 4 Octombrie 2012 la 12:18 #

    anghele, noutati filozofice despre conditia de cacao a barbatului, d-astea :D?????

  2. Cosmincol 6 Octombrie 2012 la 16:47 #

    Interesant articol. Multumim mult si asteptam si alte articole.

Lasă un răspuns

