arborele genealogic…

14 Sep

plimbandu-ma pe celebrul site de socializare, descopar la o verisoara o poza de familie de prin 1914, si niste nume italienesti si titlul de conte… curios intreb care e faza si aflu povestea… cica primul nascut al unei familii in care parintele e un/o conte/sa, primeste titlul de conte… ca atare, a mea ruda, prima nascuta in familia ei, tatal ei, bunicul si strabunicul lor au fost primii nascuti in familile lor… iar tatal strabunicului era conte… deci am sange albastru in familie… nu stiam eu de ce atunci cand scuip, se intampla rar, dar atunci cand se intampla saliva mea ara un iz albastrui… totusi e curios, caci ruda cu mine nu e tatal ei ci mama ei, care e sora tatei… asta imi aduce aminte de horatiu…

[youtube:http://youtu.be/agRFzzVneSA%5D

dar sa revenim… deci nefiind ruda de sange cu contii, e foarte posibil ca acea albastreala din saliva sa fie tus de la un pix ceva… oricum asta nu inseamna ca eu nu am titlu… in anglia cand se marita astia cu un „titlu” toata familia primeste denumiri… ca atare, eu am devenit vericonte… prin alianta… si aici apare dilema… in bulentin va apararea si titlul meu… ca in cazurile sir-ilor?…

Lasă un răspuns

