dezavantajul de a te culca devreme si treaz…

13 Sep

dezavantajul de a te culca devreme si treaz este ca daca uiti geamul deschis, in camera se instaleaza frigul, si la draq… il simti… si cum eu eram invelit doar cu un cearceaf subtire m-am trezit inaintea alarmei… apropo de alarma, dintr-o conjunctura am renuntat la batranul meu telefon finlandez (care a devenit o agenda electonica ideala), si m-am ales cu tehnologia asiatica… evident ca aici a aparut o problema… cand mi-am setat alarma, am schimbat ora de sunat, cu vreo 30 de minute mai tarziu decat de obicei… si timp de vreo saptamana nu stiam de ce sunt chiaun toata ziua… problema s-a remediat dupa resetarea orei… nici acum nu sunt mai fresh, dar asta din motive bachusiene… mai putin aseara cand, dupa cum am mai spus, am adormit devreme si treaz… si m-am trezit inaintea sa sune micul korean… frumoasa sonerie am la alarma, trebuie sa o schimb… e prima data cand o aud… desi ea suna de 2 saptamani pe langa mine… in fine, amanunte…

prin ratb… oamenii au inceput sa poarte haine groase… azi dimineata doar eu si inca vreo 2-3 persoane aveam tricouri cu maneca scurta… nu a trecut o luna de cand plangeau ca vor sa vina frigul… a venit… nu va era dor de el?… mie da, ca atare ma bucur de racoarea diminetii, cand simti ca te strange cearceafu’… mai amuzant, insa e o fatuca care avea o usoara suba pe ea, dar era incaltata cu sandale… bun asa, fata tatii…

 

Un răspuns to “dezavantajul de a te culca devreme si treaz…”

  1. mucles 16 Septembrie 2012 la 7:55 #

    frig… hmm… daca uiti geamul deschis… nu, clar. la mine nu se aplica. inca. de prin noiembrie e posibil sa fie 20 de grade noaptea si, ce e cel mai misto, ii auzi pe bastinasi cum povestesc ca ” a fost cam racoare etc.”. in ianuarie, cand sunt si 10 grade, poate mai putin, pe timpul noptii, nu stiu cum se descurca oamenii astia, ca in case nu-s calorifere.

Lasă un răspuns

