ce se intampla cand pinguinii pleaca in concediu?…

22 Aug

ce se intampla cand pinguinii pleaca in concediu?… in fine raspunsul nu este atat de important…

a trecut 15 august… noroc ca se considera sarbatoare nationala si am avut liber, altfel nu as fi uitat ca este adormirea maicii domnului… daca nu mai am calendarul ortodox de la etajul 2… dar asta este deja trecut… si cum romanului ii place sa sarbatoreasca, a pus-o de un gratar si baga mare… la multi ani in sus si in jos… nu e de mirare avand in vedere ca romanul bea un pahar (2-3-7) la nunti, botezuri, instalari de windows, taieri de mot…

mi s-a reprosat ca nu am urat si eu la multi ani unei (unor) marii, iar raspunsul meu a fost unul simplu… aici trebuie sa mentionez ca si mama e maria…
fratioarele mele cum ar fi la o pomana sa ma duc si sa incep sa urez sa-ti traiasca, sa fie fericit si norocos…

as mai avea de scris pe aici dar atunci cand pinguinii pleaca in tarile calde, gusterii raman…

2 răspunsuri to “ce se intampla cand pinguinii pleaca in concediu?…”

  1. dru 24 August 2012 la 20:18 #

    calendarul de la etajul 2 din trecut l-ai vazut la mine pe perete sau m-am dus prea departe? eu nu recunosc nimic… dar la instalari de windows intra bine berea recunosc!!!!

    • uxenoi 26 August 2012 la 10:51 #

      te-ai dus prea departe:)) e etajul 2 dintr-un alt bloc:D

Lasă un răspuns

