planul de acasa, nu se potriveste cu cel din targ…

8 Aug

mult a fost, putin a ramas si am ajuns acasa, ca tot romanul am zis sa mai stau o zi acasa sa dorm si eu mai mult, mai ales ca pe drum urma sa facem 9-10 ore… zis si facut, zi de concediu si azi… numai ca o vorba batraneasca zice ca planul de acasa nu se potriveste cu cel din targ…

piedone… baiat de comitet, a promis in campanie ca reabiliteaza termic blocurile in cartier?… se tine de promisiune… daia la votat lumea… in fata blocului meu, incepand cu ora 7, o echipa de 50 de muncitori, fiecare cu un ciocanel mai mare sau mai mic, bocane la m@3t11 lor, nu stiu ce draq fac acolo… dar in concluzie adio odihna mea… si mai sunt vreo 3-4 blocuri in jurul plus blocului meu de abilitat… bine ca maine ma trezesc la 6 sa ma duc la munca…

Un răspuns to “planul de acasa, nu se potriveste cu cel din targ…”

  1. bibicrau 8 August 2012 la 12:08 #

    castile in urechi si baga somn sau , oricum, BINE ca maine incepi munca si te trezesti la 6 :))))))

Lasă un răspuns

