intalnire matinala…

6 Aug

m-am dus dis de dimineata sa vad si eu rasaritul de soare, la ora cunoscuta, 5, 5 si ceva… ma uit la cer, fratioarele mele mai am de stat ceva caci, nicimacar nu sa luminat bine, dubiosi astia pe aici… defiecare data cand ma vad imi cer o calimara… n-am bai nene, nici o calimera… numai cu stiloul stiti sa scrieti … cumparati si voi un pix, un creion ceva… sau o fi vreo injuratura ceva? sa fie la ei acolo…
si cum asteptam eu asa, intalnirea cu soarele pe meleaguri straineze, zic sa ma duc sa-mi cumpar un suc, ceva… zis si facut, ma duc imi iau o doza… la casa?!… era una saraca de ea, cand a vazut hartie de 50 euro sa inchinat cu doua maini, ma intrebat daca nu am hartii mai mici, i-am zis ca nu… apoi mi-am dat eu seama de ce era ea panicata, nu de valoarea bagnotei ci de calculul la dat restul… a luat ea un calculator si a scris… 50-0,8=49,2… apoi, vreo 2 minute sa chinuit sa-mi dea 49,2 euro din casa de marcat, a calculat de 4 ori pana sa-mi dea restul… eu nu m-am suparat, doar eram in asteptare…
intr-un final se facu de 6 jumate si prietenul meu rotund dadea semne ca vrea sa „iese”… l-am fotografiat frumos, pentru eternitate… si m-am indreptat spre camera…
mult a fost, putin a ramas…

Un răspuns to “intalnire matinala…”

  1. mucles 6 August 2012 la 7:34 #

    Pe bune, cois?? Ai fotografiat soarele? Ce frumos, ce inaltator. Ma bucur ca ai povestit despre asta. Sa nu pui poza, lasa, ne-o imaginam noi…

Lasă un răspuns

