ziua 1… partea a 2-a…

2 Aug

… si cum am trecut noi granita, ia-ti vinieta, ca atat asteapta fratele cu capul mare al pinguinului cap de creta, ma mir ca la magazinul de vinieta accepta si alta moneda de cat cea autohtona, dupa ce lipim in parbriz abtipildul primit cadou, plecam in marea aventura…
marcel sararu… cum care marcel? acel marcel din gipies… deci, cum ziceam, ne arata marcel drumul, un drum european care arata ca unul judetean de la noi, cand o sa mai aud pe cineva ca-mi ridica bulgari in slavi… dar asta este o alta discutie… dupa niste sute de km ajungem noi pe o autostrada, care are si ea cam 100, si la astia se practica inaugurari partiale… autostrada ce te trimite in marea lor capitala, sofia… care parerea mea seamana cu bucurestiul de acum 10-15 ani, dar astea sunt detalii, cert este ca gipiesul ne-a aratat un drum eronat si… surpriza! suntem rataciti, nu in panama cum era o celebra emisiune ci in sofia, capitala europeana…
ne orientam noi si intr-un final gasim o strada care da in centura lor, si de acolo intr-o autostrada ce duce spre granita cu eleni…
pentru ca nu am oprit de loc pe la ei, bulgarii nu ne-au facut surprize… si intr-un final am pasit pe taramul lui posedon, apollo si a celorlalti zei antici…
dupa ce ne-a dat marcel jos de pe 3 autostrade si ne-a bagat direct pe altele, am ajuns in peninsula casandra si dupa aceea si la hotel, unde incepe distractia…
to be continuie…

Lasă un răspuns

