ai credit? ai belea pe cap…

24 Iul

nu am inteles de ce programul bancilor este identic cu al meu… adica, inteleg ai nevoie de bani, te duci la banca iti faci un credit si toata lumea e fericita… tu ai banii pentru cine stie ce motiv, banca ca se imbogateste pe carca ta, vanzatorul care ti-a vandut tie ce vreai sa iti ei… dar astea sunt detalii…

buba apare cand luna de luna trebuie sa platesti rata…  gen ai credit? ai belea pe cap… astia au, cum ziceam programul ca al meu… deci eu trebuie sa muncesc ca sa am banuti sa imi platesc rata, nu?… in fiecare luna trebuie sa ma invoiesc sa pot sa ajung la banca… noroc ca mai au astia o suculsala prin mall… dar e departe rau de mi casa… asa ca iata cum alerg eu prin bucuresti pentru celebra banca comerciala… mama lor de bancheri…

Lasă un răspuns

