mexican parti…

23 Iul

e luni… acea zi din saptamana in care… dar toata lumea stie asta, asa ca nu mai continui… dar tare greu e lunea dupa weekend… sa stiu ca fiecare luni vine dupa o zi de duminica, numai ca unele duminici vin dupa zile de sambate… nu ma corecta caci nu am terminat… cum ziceam unele sambete „e” grele, de fapt nu sambetele, ci duminicile de dupa sambetele cu pricina…

face sens!… nu?… asa ziceam si eu…

ca sa fiu mai explicit, sambata am fost la un party… un party,  ca orice party… de fapt nu, nu a fost ca un oricare party, asta a fost mexican party… nu intru in detalile petrecerii, unde dupa 2 ore de muzica mexicana sau cu specific mexican, lumea incepuse sa intrebe daca alta muzica nu avem, sau cand sarbatoritul a ajuns cu niste gheata in lenjerie… astea sunt amanunte, cert este ca am ajuns ziua la locatie, undeva in afara bucurestiului, si de plecat am plecat tot pe ziua… ca sa nu ma ratacesc, nu stiam foarte bine drumul… bine nu conduceam eu, dar nu ne pierdem acum in mici detalii… cum drumul meu comun cu al soferului nu era pana in fata blocului in care locuiesc, a trebuit sa ma sui intr-un taxi… baieti buni teximetristi astia… dar asta este o alta discutie… intr-un final cinetic am reusit sa ajung acasa… pe langa ca l-am salutat pe taximetrist cu o seara buna, era ora 9 dimineata, nu ma mai lua somnul, in conditile in care duminica mai aveam de rezolvat si alte probleme… gen sa ma duc sa fac o baie la o piscina… locatie unde am reusit sa ajung intr-un final dupa vreo 6 ore de somn…

si weekendul viitor se anunta ceva aseamanator… un alt prieten isi serbeaza ziua… tot in afara bucurestiului… nu! nu o sa fie „mexican parti”… ci mai degreaba black party…

vom revenii cu amanunte…

3 răspunsuri to “mexican parti…”

  1. bibicrau 23 Iulie 2012 la 9:46 #

    viata e grea dar trce 😛

Lasă un răspuns

