promisiunea zilei…

17 Iul

nu imi vine sa cred, ai mei prieteni itb-isti ori au fost intr-un schimb de experienta ori au angajat pe cineva cu ceva mai mult decat clasele cfr-ului, si aici nu ma refer la echipa de fotbal cfr cluj ci la trenul de pleaca dintr-o gara pe sine catre o alta gara… pentru ca, azi am avut surpriza sa ma sui intr-un expres si sa fiu atentionat inca de la urcare sa imi validez cardul de calatorie… nu biletul sau abonamentul, cardul… or fi mancat stricat astia mici… cert este ca nu ma mai pot certa cu ei… nu mai am de ce sa ma iau…

sper sa nu fie asa si in celelalte masini, desi nu prea au cum… ar trebuii angajati prea multi controlori pentru fiecare masina in parte, deci inca mai exista speranta… inca mai am motive sa ma bucur prin mijloacele de transport in comun… insa daca vor reusi sa imi fure si aceasta ultima placere, promit sa imi pun, si anume dorsalul in masina, ce astepata in fata blocului sa fie spalata si sa incep sa merg cu ea…

4 răspunsuri to “promisiunea zilei…”

  1. Varu' 18 Iulie 2012 la 13:35 #

    Sa dea D-zeu sa bage astia controlori peste tot sa nu te mai poti certa cu ei ca sa vad partea cu dorsalul in masina 🙂

  2. maria m 21 Iulie 2012 la 9:34 #

    :))

  3. maria m 21 Iulie 2012 la 11:25 #

    pula n tine

  4. mucles 29 Iulie 2012 la 10:12 #

    si sa pierzi tu mirosul de carmol si de otetar matinal, de sosete de plastec, sa nu mai vezi tu camasile albe cu vanilie la subtioara si sa nu te mai pipaie toti cretarii??

Lasă un răspuns

