studiu de caz pe text… minim doi…

10 Iul

ascultand azi radioul, in casti aud in prima auditie un mega hit, dar asta am aflat-o ulterior, cand am intrebat si eu in stanga si in dreapta de piesa asta…
si nu!… nu e vorba de vara nu dorm, ci de minim 2 a lu’ velea… si mi-am zis ca trebuie sa fac un studiu pe text… ca atare… mi-am pus castile… am dat play si…

„oooooooooooo
oooooooooooo
dragostea se face-n minim doi,
e secret, ramane intre noi!”

am zis ca nu aud eu bine… dar ma linisteste velea din nou…

„oooooooooooo
oooooooooooo
dragostea se face-n minim doi,
e secret, ramane intre noi! ”

e clar… am auzit bine dar zic, hai sa ascult versurile si trag concluzile pe urma…

„bighidi boom aakalaka, e fierbinte ca vara, e incinsa rau, ca desertu-n sahara… bla, bla… ma topesc pe loc daca m-atinge…”

cine frate?… cine e fierbinte? cine incinsa?… bighidi boom sakalaka?… am dat google… nu apare nici o femeie cu numele asta… continui ascultarea…

„super femeeeieee…” deci e vorba de o femeie… si „nu e ca ea… nici maria-ioana”… dar de unde stie el?… velea fumeaza iarba?…

play, din nou…

„oooooooooooo
oooooooooooo
dragostea se face-n minim doi,
e secret, ramane intre noi! „…

care noi doi?… in refren vorbeste cu ea… in versuri despre ea… dar cine e ea?… si asa continua pana la final ca e incinsa, ca etc, o fi o himara…

dar lucru cara ma socat e cum draq dragostea se face-n minim doi?… adica in relatia mea de iubire e loc de inca 1-2-3 persoane depinde de gusturi?…

velea asta e arab?… sau e…

 

 

2 răspunsuri to “studiu de caz pe text… minim doi…”

  1. mucles 29 Iulie 2012 la 10:06 #

    s-ar putea sa fie doar foarte, foarte prost. zic.

Lasă un răspuns

