traume post razboinice…

9 Iul

cine spera ca am pirit in lupta, il anunt pe aceasta cale isi pot returna tot ce au cumparat pentru „pomana”…
nu cedez asa usor… desi mama lor de inaripate producatoare de oua… pe drumul spre casa am privit un superb apus de soare… care a reusit sa ma incarce pozitiv pentru saptamana ce a inceput… a fost ceva ciudat cu apusul asta…

si asa pozitiv cum eram eu incarcat de razele blande ale soarelui, cand sa fac si eu un dus acasa… deschid robinetul cu apa calda… si… „a venit apa calda? a venit! da e rece!”… asa ca baga un dus de inviorare pe la ora 10 pm…

si adorm eu asa bine si de repede, incat nici nu am inchis bine ochii ca suna a trezire… il stiti… telefonul meu filandez… cu un gest il opresc, ma ridic din pat, evit masuta, si ma duc la baie… ma spal pe ochii cu o lene iesita din comun… ma uitam in oglinda si nu mi-se deschideau ochii… nu intelegeam… cand deodata aud in timpan telefonul sunand din nou… deschid ochii eram intins in pat… visasem… traume post razboinice… ce mi-as fi dorit sa se duca ala din vis in locul meu la munca…

e luni… si i-ar imi amintesc de piesa celor de la boomtown rats – i don’t like mondays…

 

in alta ordine de idei, pentru cine poate si cine vrea sa ajute un caz umanitar… nu o sa intru in amanunte, dar gasiti mai multe detalii pe:

http://pentrucristina.wordpress.com

va multumesc…

Lasă un răspuns

