viata la tara…

8 Iul

si dupa cum a-ti observat si din calendare a venit vara, si cum unii se lauda ca vara nu dorm… mi-am zis ce eu nu pot?!… si mi-am propus weekendul si evenimentul… adica nu mi-am propus eu, dar bag de seama ca alti grija de timpul meu…
weekendul asta a fost randul parintilor sa apeleze la servicile mele… deoarece au trebuit sa se deplaseze din localitate, m-au sunat pentru a avea grija de una alta prin curte… ca atare iata-ma fermier…
mare lucru nu am de facut… de pus apa si mancare la pasari… floare la ureche…
imi iau recipientul cu apa si cel cu hrana si ma indept spre gaini, puii de gaini, curci si bibilici… si nu!… nu vorbesc de pinguini cu cap de creta sau de prietenii mei itb-isti… ci de pasari…
fiecare specie purtatoare de pene si cioc, este asezata in compartimente separate, dar cu trecere dintr-una in alta, ca intr-un apartament semi-decomandat… deschid eu prima portita si intru… curcile toate pe mine, sa ma dea jos, reusesc sa arunc o mana de mancare in dreapta mea si scap de atacatori… repede ma indrept spre puii de gaina… hmm, astia sunt mici nu au ce sa faca… cum inchid poartita lor in spatele meu, vreo 50 de inaripate in piciorele mele, din ciclu „e mici, da e multi”, reusesc sa scap doar cu niste zgarieturi pe picioare… la gaini totul e liniste… prea multa liniste, le pun mancarea si plec… hai ca nu a fost asa greu… cand dau sa ies… vreo 5 pui erau la curci, iar inca vreo 3 si vreo 2 curci erau iesite in curte… fuck it…
reusesc eu sa le bag la loc cu chiu cu vai… imi trag sufletul si realizez ca am uitat sa le pun apa… si mai sunt si bibilicile… care am inteles ca reusesc sa zboare… deci daca au scapat, la revedere…
din fericire aceste ultime doua operatiuni au decurs conform planului stabilit datorita vigilentei mele… mai am 3-4 reprize pana de seara… daca nu mai dau nici un semn de viata inseamna ca am cazut la datorie…

 

2 răspunsuri to “viata la tara…”

  1. mucles 29 Iulie 2012 la 10:04 #

    bibilicile zboara, ca au doua aripi, nu ca tribilicile, care cica stiu si finlandeza.

    • uxenoi 29 Iulie 2012 la 11:53 #

      perverse!… iti spun, am vazut eu cu ochii mei!!:P

Lasă un răspuns

