wkd la mnt… furja roja…

7 Iul

din episodul anterior…

o cerere în căsătorie şi o petrecere cu multă gheaţă…

episodul 6 – ultimul… furja roja…

… mă uit la ceas, ora 9, îmi zic: sunt la munte, doar nu o să dorm toată ziua şi dau să mă ridic din pat… dar o forţă îmi împinge capul înapoi în pernă… nu era o forţă, ci doar tavanul mansardei… aşadar, mă gândesc că e un semn să mai stau puţin întins…

după vreo 15 minute reuşesc cu grijă să evit tavanul şi să-mi ridic curul din pat… prietenii mei, americanul şi rusul, nu prea s-au înteles ei aseară şi mi-au dat o durere de cap, dar o rezolv cu regele urs… la doză…

ca atare cobor din înaltul vilei, evident nu eram primul trezit, când să salut de dimineaţa… constat că am vocea lui godfather… o fi de la sugiţuri?… sau de la gheaţă…

reuşesc să îmi dreg vocea dar de durerea din gât nu reuşesc să scap… în schimb ursul încoronat îşi face datoria şi îmi ia durerea de cap cu mâna. după masa de prânz şi încă câteva ore petrecute prin zonă, plecăm spre casă, cu speranţa că nu vom mai avea atâtea surprize pe drum… ca să fiu sigur că voi fi ferit de evenimente, am schimbat şoferul şi maşina… lucru destul de inspirat, pentru că drumul de întoarece a fost lipsit de pepenari sau cratere prin asfalt, pinguini am văzut, că de… trebuiau să dirijeze circulaţia…

cum căldura era stăpână peste ţară, a/c a funcţinat la maxim, detaliu destul de determinant pentru răceala mea, care nu îmi dă pace nici azi… cu bune cu rele am ajuns perfect să vedem şi marea finală a campionatului european de fotbal… era deja 2-0… furja roja… aşa m-am mai bucurat… tineam cu italia… oricum nu am înţeles mai nimic din meci, pentru că pe toată perioada vizionării am încercat  să-mi desfund nasul înfundat…

ză iend…

epilog: după meci, când m-am întins în pat acasă, mi-am amintit că în cutia cu pastile am un rinofug… acum îl înţeleg perfect pe claudiu… un prieten de-al meu, nu-l ştiţi voi, care, intre noi fie vorba e dependent de acest medicament…

 

Lasă un răspuns

