wkd la mnt… baietii din formula unu…

5 Iul

din episodul anterior…

reuşim să scăpăm de bulgar dar şi de pinguni…

episodul 4 – băieţii din formula 1…

…transferul meu din capitala încinsă spre răcorosul orăşel de munte a  fost lipsit de alte evenimente marcante, poate doar cu excepţia unei gropi imense care a buşit o jeantă şi a făcut praf cauciucul… noroc că am mai participat la schimbarea unui cauciuc prin liceu, când pe la ora 3 dimineaţa, plimbându-mă cu doi colegi, am facut o pană şi ne-am chinuit vreo 3 ore să desfacem cele 4 şuruburi ale roţii cu pricina… dar asta este o altă poveste… coicidenţa este că la pana respectivă era prezent organizatorul petrecerii montane… dar, ca să nu ne mai pierdem în amănunte, revin la subiect… ne miscam noi cu talent zici ca eram baietii de la standurile de formula 1… dar nu cei ai lui hamilton… ăia nu… cunoscătorii ştiu de ce…
cu chiu, cu vai, după ce am ratat strada la drepta şi ne-am întors vreo 3 km… reuşim să ajungem la locaţie… după vreo 5 ore…
aproape că eram să stricăm surpriza… căci odată ajunşi acolo, aflăm că suntem parte a unei surprize… vom reveni asupra acestui subiect… între timp pupăm noi sărbătorita care nu se aşptepta să ne vadă…
– alex…(iubitul sărbătoritei şi totodată oragnizatorul petrecerii şi nu în ultimul rând colegul din maşina cu pana din liceu… şi lista ar putea continua dar prefer să mă opresc aici)… nu aveai cu cine să bei de i-ai  adus pe ăştia?… nu am înţeles noi prea bine aluzia dar şi noi ne-am bucurat pentru ea… i-am şi oferit cadoul, apoi ne-am cazat…
unde putea să dorma yo?… în masandă… şi dăi şi urcă vreo 2 etaje de vilă plus o scară spirală de metal… din aceea cu trepte mici… periculoase… şi aici îmi aduc aminte de o căzătură maximă pe nişte trepte asemănătoare… mama cui le-a inventat… dar să nu ne abatem de la subiect… intru în cameră… evident camera de mansardă cu acoperişul corespunzător… atenţie la cap, îmi zic… fac un duş, mă schimb… cobor… pe grătarul din foişor aşteptau cuminţi lemnele… şi în frigider la rece… nişte beri triste…

să înceapă distracţia… zic…

va urma…

din episodul viitor:  surpriza…

Lasă un răspuns

