ce diploma mea?…

27 Iun

intru azi pe curentul blog pentru a posta ceva si in timp ce imi aranjeam cuvintele in creier vad cu uimire o fata zambitoare roz intr-un colt al ecranului…

(am dat copy paste) interesant… nimic rau in asta, dar… prima postare a fost prin septembrie, si abia acum am reusit sa observ pereche asta de ochi… curios, mai ales ca in anumite cercuri eram numit omul detaliu… dar sa trecem peste aceste mici amanunte… de cand o sta ei acolo?… dar sa revenim…

si cum ziceam… cum stateam eu asa in actul conceperi, dand din cand in cand „ctrl+tab” pentru a mai comenta o poza pe celebru site de socializare, aflu cu stupoare ca sunt verisorul verisoarei mele din momentul in care m-am nascut eu… interesant… zic… echitabil schimb de informatii… ea a aflat ca sunt printre altele si fotograf… ce nu stie multa lume este faptul ca mai nou sunt fotograf cu diploma…  si aici imi voi face o mica paranteza, ca tot sunt la moda, din nou, bancurile cu culmile… care e culmea lenii?… sa te asezi in pat, dar sa iti fie lene sa te culci!… bine… asta nu are legatura cu ce vorbeam eu, dar prea bun si nu puteam rata momentul sa nu-l pun aici… dar care e culmea modestiei?… sa te lauzi ca esti modest!…

deci, cum ziceam dupa 3 ani si jumatate am reusit sa imi ridic diploma… sunt fotograf cu diploma… ce diploma mea?…

ps: uitandu-ma pe verso constat cate competente profesionale am dobandit… „cunoasterea notiunilor de fotocompozitie, cromatica, concepte de simbolistica… si multe alte detalii asemanatoare gen inerpretarea histogramei, prioritate de diafragma, prioritate de timp de expunere etc… tare… zic, nu?…

Lasă un răspuns

