caldura mare mon cher…

19 iun.

termometrul spune la umbra 33 de grade celsius… sub arsita soarelui… asa incepe o schita celebra… si o melodie mai putin cunoscuta… eu?… ma plimb prin grandiosul oras… cum saptamana asta am bagat program de dupa amiaza, am tot plecat de acasa in timpul caldurii maxime… noroc ca astia nu fac rabat la aerul conditionat… iar acum stau la 18-19 grade… un hamac si o bautura si totul ar fi fost genial…

dar cum la munca nu se sta, ci se munceste, las hamacu’ pentru deseara… la fel si bautura…

ps: pentru cei care vor sa-mi trimita cadoul prin posta… sa ma anunte ca nu ma duc la posta cu recomandatele… de frica amenzilor… dar asta este o alta povesta…

pana atunci nu mai adaug deact ca… caldura mare mon cher…

2 răspunsuri to “caldura mare mon cher…”

  1. mucles 21 iunie 2012 la 8:07 #

    33 de grade mwahahahahahahahaha…. incearca 49, bravul meu prieten!

    • uxenoi 22 iunie 2012 la 7:28 #

      nu prea imi plac mie tariile… dar anunta astia 40 (la umbra) si pe la noi…

Lasă un comentariu