veniti, sange sa dati…

12 Iun

ieri…
telefonul fix de pe birou suna… noroc ca muzica era pe pauza… rare momentele in care e liniste in casti… asta este unul din motivele pentru care nu am insistat sa am un telefon fix pe birou… nu-l aud cand suna… daca cineva ma cauta sa ma caute pe mobil… dar asta este o alta discutie… si cum ziceam… suna fixu… raspund…

„alo!… da, zic… ti-a expirat fisa de aptitudini… aha, zic… maine la 8 la cabinetul medical… ok, zic…”

a si trecut un an de la ultimul control medical periodic?… se pare ca da asa ca azi dimineata la prima ora… ne mancat, ne baut, ne… m-am prezentat la usa albastra a cabinetului medical… orele 8:00 am…

la usa deja erau 2 persoane… din care un director care avand ceva mai important de facut, decat sa stea la usa, a plecat… ca atare raman al doilea pe lista…

eronat… vine doamna asistenta si ma anunta ca exista cineva deja pe lista… si-a facut rezervare de ieri… de parca eu nu fusesem programat tot de ieri… dar cine suntem noi sa ne pierdem in astfel de amanunte… orele 8:40… deja la usa erau in asteptare 6 persoane… plus inca un director care la fel ca primul a plecat… cum m@!$! m…  sa chemi 10 oameni la aceiasi ora?… dar iarasi intram in detalii… pe la orele 8:45 isi fac aparitia si doamnele care urmaza sa recolteze sangele si sa ne faca medicina muncii… din ciclu veniti voi la 8 ca noi venim la 9…

intr-un final intru… „veniti, sange sa dati!”… de cand nu mai fusesem eu intepat… aaa… da… prietena mea din spital care in loc sa ma injecteze prin branula, mi-a gaurit muschiul fesier… dar sa revenim, am vederea buna… in rest toate bune… tensiunea, cica mare… scrie o trimitere la cardiolog… tot e bine! am scapat de glanda tiroidala… sau cum se numeste, pentru  ca in ultimii 3 ani, mereu ma trimis la control… evident ca nu am ajuns… acum e tensiunea… cum zicea o vorba veche… o sa mor de tanar, evindent, ma doare-n… in rest vom vedea maine daca/de ce sufar…  vom revenii cu amanunte…

2 răspunsuri to “veniti, sange sa dati…”

  1. mucles 13 Iunie 2012 la 6:54 #

    tensiune mare? join the club, bro! taie din colesteroale si da jos din kile. de cacat, casazicasa.

Lasă un răspuns

