greu e lunea la munca…

6 Iun

si tot asteptand ploaia, care nu mai venea, reusesc sa atipesc… asta pentru putin timp, pentru ca baietii primarului nu plecara, cum ar zice un amic de-al meu, din craiova, nu-l stiti voi… pare-mi-se ca nu aveau tot ce le trebuia de dimineata, pentru ca pe la 2-3, p.m., au dat drumu la drujba… sa mai taie un copac ceva… m@!$ lor de criminali… cum ar zice omu’ meu de prin luxor… nu din jocul „luxor”… dar asta este o alta poveste…
intr-un final a venit si ploaia… dar putin, foarte putin…

si tot asteptand ploaia, si sa revina starea britanica odata cu ea, a venit noaptea… si cum azi a trebuit sa-mi deranjez din nou masa de dimineata… am zis aseara, sa ma bag in asternuturi mai devreme… sa tot fi fost orele 00:30, cand somnul ma cuprins…

tiiiiiiiiitiiiiiiiit… tiiiiiiiiitiiiiiiiit… alarma la o masina, printe miile de injuraturi, am creat vreo 3 noi… le voi reproduce, dar cu alta ocazie… ma uit la ceas, ora 1:48 fix, fix si ceva, a.m., pentru a nu se confunda ora… dupa vreo 3 reprize scurte… liniste… a tacut… cu un zambet pe chip, imi afund capul in perna… dupa 20 de secunde…

tiiiiiiiiitiiiiiiiit… tiiiiiiiiitiiiiiiiit… aceeasi alarma… de data asta, printe alte mii de injuraturi, fara sa fi repetat vreo una… ma uit pe geam… un cetatean, pleca linistit tragand dintr-o tigara, in directia opusa masinii… o masina nemteasca, nu din alea scumpe, dar cu cerere mare de oglinzi…

evident, ca odata cu cetateanu’ nocturn a fugit si somnul meu… macar de ar fi fost o dama bine… dar asa?… noroc ca se plictiseste si revine repede… si in asteptarea sa, imi asez capul pe perna si ma gandesc… pe cine merita sa injur mai tare si mai mult?… pe primar?… pe ala cu drujba?… pe cetacean?… sau pe ala cu masina cu alarma lui cu tot?…
de dimineata… aceeasi rutina… suna finlandezul… ma trezesc si plec spre job…

cum zicea un coleg de dimineata, la buda… greu e lunea la munca…

Lasă un răspuns

