epilog in asteptarea ploii…

5 Iun

ce dor imi era de ploaie… desi nu a venit inca, astept cu nerabdare sa ploua din nou, mica londra revine…

si cum, spre deosebire de multi, si azi am liber, am decis ca intreaga zi sa vegetez… ca atare, aseara am adormit tarziu, foarte tarziu… in ideea ca voi dormi cat „vrea” io… dar cum planu’ de acasa nu seamana niciodata cu cel al primarului in ajun de alegeri…

la ora 7 30… don piedone a trimis „baietii” sa face si ei stilizarea gradiniilor, nota mea: au trecut vreo 3 ani decand nu au mai tuns iarba, incheiat nota… asa face un gospodar bun, vegeteaza el, nu lenesul de mine…

ca atare astept de cateva ore sa termine cu bzz-aitul lor, sa pot sa ma mai odihnesc si eu putin…

ca epilog in asteptarea ploii… raspunsul la ultima noastra dilema era… ariciul are o teapa in plus, fata de aricioaica… catigatorii vor fi anuntati personal…

Lasă un răspuns

