relatari din mica londra…

31 Mai

in perioada interbelica, datarita unor mici amanunte (nu o sa ne pierdem acum in detalii), bucurestiul era supranumit micul paris… nu stiu cine l-a denumit asa, dar cum ziceam nici nu conteaza prea mult, dar repede si-a revenit… acum dupa mult timp datorita ultimei perioada, de vreo 3 saptamani mai exact, ploua zi de zi, cerul este intunecat tot timpul… ma simt ca si cand m-as fi mutat prin anglia…

cum orasul in care ma trezesc in fiecare zi are metrou, as zice ca m-am mutat in mica londra… desi dupa ultimile revarsari de ape de prin statiile de metrou si nu numai, ne-am putea castiga renumele de mica venetie (doar gondole ne-ar mai trebuii)…

azi dimineata…
dupa ce am deschis ochii, m-am uitat pe geam… frumos, senin… imi zic „in sfarsit, scapam de ploaie si totul revine la normal!”… m-au linisit colegi la munca, care asteapta ploi, incepand cu ora 13 (si astia nu prea se inseala, din pacate), noroc ca am umbrela la birou…

(tot) azi dimineata, dar in drum spre munca…
tot de ceva vreme, nu imi mai vazusem prietenii… itb-isti… bineinteles ca iar au venit la mine, eu i-am ingnorat, bla, bla, inca o lupta castigata… asa ca acum am cu totul un alt tonus…
si in ingnoranta mea totala am zarit prin geamul itb-ului, o multime de bannere cu diferite logo-uri politice, fete de politicieni si multe promisiuni…

prigoana – ratb-ul va fi moca… m-am intrebat ce o sa faca ei, controlorii?… dar ce o sa fac eu? cum o sa ma mai bine dispun dimineata?…
oprescu – a demonstrat ca se poate… avem cele mai multe recoduri mondiale… deci se poate… asteptam cea mai mare clatita, cea mai mare bere, etc… promit ca o iau si eu parte la record…
gigi – „voi face 50 de biserici in fiecare sector”… si o pasiune pentru oi, la piata victoriei… asta nu se lasa pana cand nu o sa ajunga sfant in calendarul ortodox…
irinel – va permite fumatul in bucuresti… e cumva interzis?…
anghel iordanescu – cea mai mare gluma din aceasta lista…
alti – sau restu… in total sunt 18 candidati… teoretic… pentru ca practic sunt doar 17, unul dintre anonimi a renuntat la candidatura… dar va ramane pe buletinul de vot, a anuntat retragerea prea tarziu… oare ce se va intampla, ipotetic vorbind, daca iese el primar?… dar asta este o alta discutie…

a relat din mica londra, yo…

2 răspunsuri to “relatari din mica londra…”

  1. vienela 31 Mai 2012 la 10:19 #

    Eu nu prea am avut treaba pe afara cat a plouat, asa ca nici nu ma vait, mai ales ca asfaltul ete deja uscat, pregatit pentru ploile ce vor veni.

    • uxenoi 31 Mai 2012 la 10:38 #

      era si o piesa… „ploaia care va veni…” 😀

Lasă un răspuns

