dragi parinti nu fiti naivi, dati nume de sfinti la copii…

21 Mai

zi mare de sarbatoare… elenii si constantinele isi serbeaza ziua de nume… pe aceasta cale tin sa le urez cu la multi ani si cu de toate…
si tot azi… odata cu aceasta zi… am realizat ce nume de sfant ar trebui sa-i dau copilului meu…
si anume „si”…

astfel isi va sarbatori ziua de nume de mai multe ori pe an… de sf. mucenici ermil „si” stratonic (pe 13 ianuarie)… de sf. petru „si” pavel… de sf. parinti ucisi in sinai „si”
rait (pe 14 ianuarie)… de sf. mihail „si” gavril… de stefan cel mare „si” sfant… si lista ar putea continua… dar cum noii mei vecini nu au nici un calendar ordodox pe scara… iar eu nu am decat o pagina, ratacita, a lunii ianuarie… de prin ’85…  imi este mai greu sa urmaresc lista marilor sfinti din an…

asa ca… dragi parinti nu fiti naivi, dati nume de sfinti la copii…

Lasă un răspuns

