urmeaza statia yamoussoukro, peron pe partea stanga…

7 Mai

si a inceput saptamana mari finale ce va avea loc in grandiosul nostru oras… pe mareata arena… mi-a reamintit acest mic detaliu mijlocul de transport de merge pe sub pamant… cand in locul statiei piata victoriei… manipulantul a anuntat statia nicolae dobrin… staniu… am zis ca nu am auzit eu bine… dupa ce am ajuns la un pc… am cautat sa vad ce si cum…

cu ocazia marii finale… cum zic unii pe la tv… meciul lor – finala noastra… eu as zice exact invers, finala lor – meciul nostru… dar asta este o alta discutie… deci cum ziceam…
cu ocazia marii finale:
– au fost schimbate temporat anumite denumiri de statii de metrou… (dobri, hagi, falcao, loriente, etc…)
– traficul rutier pe un perimetru… foarte mare as zice eu… pe arie de 2-3 km… a fost restrictionat incepand de azi pana vineri…
– elevii vor avea liber miercuri… ceea ce nu le displace… mai ales ca miercurea din cate tin eu minte era zi de lucrari sau ascultari…
– ratb-ul a reluat circutul masinutelor decapotate… nici pana acum nu stiu care este circuitul lor… dar am mai vorbit despre asta intr-o postarea anterioara…
– si cine stie ce au m-ai facut astia si eu habar n-am…

de la marile summite de prin bucuresti, nu au mai fost luate asa multe si mari masuri… si ma gandesc eu acum de ce nu le-a venit ideea in 2005, la summitul francofon  sa schimbe denumirile la statiile de mijloc in comun…  cum ar fi sunat…

„urmeaza statia yamoussoukro, peron pe partea stanga… pentru directia bangui coborati la statia bujumbura…”
sau sa fi intrabat pe strada un turist… evident in franceza…
„nu va suparati cate statii de metrou mai sunt pana la bamako? pai… urmeaza berna, jibuti, moroni, sofia, chisinau si a-ti ajuns la bamako…”

noroc ca romanu’ stie mai bine engleza decat franceaza…

4 răspunsuri to “urmeaza statia yamoussoukro, peron pe partea stanga…”

  1. mucles 8 Mai 2012 la 6:53 #

    fii atent ca mi-am reactivat globu’ si eu. ‘ai sa facem schimb de link-uri. io sa te pun la mine pa blog ca ‘cica te cetesc, da’ si tu tot asa. daca vrei. daca nu, nu.

    • uxenoi 8 Mai 2012 la 8:05 #

      facem!:)

      • mucles 9 Mai 2012 la 11:58 #

        pai va’ ca nu facem!
        inpostorule.

  2. uxenoi 10 Mai 2012 la 16:15 #

    ha..ha..ha..

Lasă un răspuns

