operatiunea „recuperarea”…

4 Mai

buna a fost decizia de a „face punte”, cum se spune prin anumite locuri, ci anume de a lega weekendul cu 1 mai-ul… si de a avea liber pe 30…
bine… neplacut este ca acum trebuie sa bagam recuperare… ca atare a inceput cursa dupa orele pierdute luni… daca miercuri si joi am stat cate o juma’ de ora peste program… culmea este ca suntem singurul birou din intrega intrprindere care recupereaza… dar asta este o alta discutie… ca atare, fiinca azi este vineri, deci weekend… nu puteam sa imi pierd timpul pretios prin a sta la munca… si am ales sa imi dau fundul jos din pat mai devreme si sa ajung mai devreme la birou…

si am pus planu’ in miscare… am sarit din pat… am evitat masuta printr-un slalom demn de marii campioni ai skiului… si m-am pregatit de calatoria zilnica matinala…

si imi bag gadgetul in functiune… volumul la maxim si prima piesa…

[youtube:http://youtu.be/mGgMZpGYiy8%5D

curios… foarte curios… dar ma foarte bine dispus… ca atare va fi o zi frumoasa…

si mai curios este ca… cu cat pleci mai devreme cu atat faci mai putin pana la locul de munca…

inca una ora recuperata… misiunea zilei indeplinita… chiar peste asteptari… mai avem 5 ore…

2 răspunsuri to “operatiunea „recuperarea”…”

  1. mucles 7 Mai 2012 la 7:01 #

    bah, asta cu „a face punte” imi aduce aminte de Apolodor. Il stii, ala de-a facut podu’ pe vremea dacilor si-a romanilor. Din picioare, cica…

    • uxenoi 7 Mai 2012 la 7:19 #

      apolodor nu era un pinguin din labrador? de ii plangea ai sai frati de dor?

Lasă un răspuns

